İstanbul-Esenler Antalya Otobüs Bileti

Antalya Otobüs Bileti

Antalya otobüs bileti, en uygun fiyatların yanı sıra size özel kampanya ve indirimlerle, Nilüfer Turizm web sitesinde sizleri bekliyor. Türkiye’ nin en çok turist alan şehri Antalya’ya seyahat etmek için, gönül rahatlığıyla firmamızı tercih edebilirsiniz.

Uygun fiyatlı ve konforlu bir şekilde Antalya yolculuğu yapmak için, firmamızdan online otobüs bileti alabilirsiniz. Nilüfer Turizm aracılığıyla ülkenin her yerinden, dilediğiniz tarih ve saatte Antalya’ya yolculuk yapabilirsiniz. Bunun için web sitemizi ziyaret etmeniz ve seyahat bilgilerinizi girmeniz yeterlidir. Nilüfer Turizm Antalya' ya Eskişehir, İnegöl, Bursa, Ankara, Gebze, İstanbul ve Edirne illerimizden karşılıklı otobüs seferleri düzenlemektedir.

Antalya Otobüs Bileti Fiyatları

Bulunduğunuz şehirden Antalya’ya hem konforlu hem de uygun fiyatlı şekilde seyahat etmek için Nilüfer Turizm’i tercih edebilirsiniz. Nilüfer Turizm aracılığıyla sunulan Antalya otobüs bileti fiyatları oldukça bütçe dostudur. Nilüfer Turizm, uygun fiyat koşulları ile yolcularının bütçesini koruyor.

Uygun fiyatlı Antalya otobüs bileti satın almak için, size özel kampanya ve indirimleri de görebileceğiniz Nilüfer Turizm web sitesini kullanabilirsiniz. Bu adresten uygun fiyata Antalya otobüs bileti almak için internet bağlantınızın olması yeterlidir.

Antalya Otobüs Bileti Nasıl Alınır?

Türkiye’ nin her şehrinden turizmin başkenti Antalya’ya konforlu ve güvenli bir şekilde seyehat etmek için, Nilüfer Turizm web sayfasından Antalya otobüs bileti al seçeneğini kullanabilirsiniz.

Nilüfer Turizm sayesinde Antalya’ya konforlu bir şekilde seyahat ederken size özel kampanya ve indirimlerden de yararlanabilirsiniz. Bulunduğunuz yerden en ucuz Antalya otobüs bileti alarak Antalya’ya seyahat etmek için firmamızın web sitesini tercih edebilirsiniz.

Antalya’da Gezilecek Yerler

Nilüfer Turizm web sitesinden online Antalya otobüs bileti alarak güvenli ve konforlu şekilde Antalya’ya ulaşabilirsiniz. Antalya yolculuğunuz sırasında Antalya gezilecek yerler önerilerimizden yararlanabilirsiniz. Antalya’ da gezip görmenizi tavsiye ettiğimiz yerleri şu şekilde sıralayabiliriz;

• Düden Şelalesi
  • Konyaaltı Plajı
  • Kurşunlu Şelalesi
  • Lara Plajı
  • Kaleiçi
  • Kemer
  • Manavgat Şelalesi
  • Kaş

Turistik bir şehir olan Antalya’da özellikle yaz turizmine dair pek çok görülmesi gereken yer bulunur. Nilüfer Turizm aracılığıyla Antalya’ya güvenli bir şekilde seyahat edebilir ve bu yerleri gezip keşfedebilirsiniz.

İstanbul-Esenler Kalkışlı Seferlerimiz

400.00TL

Antalya Varışlı Seferlerimiz

Değerlendirmeler

Değerlendirebilmeniz için Üye Girişi yapmanız gerekmektedir.
Canan Güzel ★★★★★ 3 ay önce
Edirne Antalya otobüs bileti satın aldım. Ailecek yolculuk yaptık. Otobüs konforlu ve rahattı. Güzel bir yolculuk oldu. İyi yorumları hak ediyorlar.
Sıraç Demir ★★★★★ 3 ay önce
Antalya uygun fiyatlı otobüs bileti satın aldım. Kaliteli ve güzel bir firma. Otobüsler yeni ve konforluydu. Çok memnun kaldık
Samet Kerimoğlu ★★★★★ 3 ay önce
İzmir Antalya otobüs biletimi Nilüfer Turizm'den satın aldım. Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli bir otobüs firması. Yolculuk da bir o kadar güzel geçti. İyi yorumları hak ediyor Nilüfer Turizm. Tercih edilebilir.
Gonca Yakasız ★★★★★ 3 ay önce
Sadece yaz aylarında değil kış aylarında da Antalya seyahati yapabiliyoruz. Hemen hemen her gün Nilüfer Turizm Antalya otobüs bileti bulabiliyorum. Uygun fiyatlı olmasının yanı sıra aynı zamanda kaliteli bir firma teşekkürler. Rahat ve güzel bir yolculuktu.
Kaan Kargacı ★★★★★ 4 ay önce
İzmir Antalya otobüs bileti satın aldım. Nilüfer Turizm hem uygun fiyatlı hem de kaliteli seyahat hizmeti sunuyor. Otogardan araç tam saatinde kalktı ve tam saatinde Antalya'ya vardık. Uygun fiyatlı Antalya otobüs bileti satın almak isteyenlere tavsiye ederim.
Samet Gürgen ★★★★★ 5 ay önce
Ankara Antalya arası en uygun otobüs bileti Nilüfer Turizm firmasındaydı. Kolaylıkla satın aldım. Yolculuk boyunca sorun yaşamadım. Sık sık tercih edeceğim bir firma oldu. Teşekkürler.
Altan Tutucu ★★★★★ 6 ay önce
İstanbul Antalya otobüs bileti satın aldık. Ailecek yolculuk yaptık. Koltuklar arası rahat ve konforlu bir yolculuk yaptık. Teşekkürler Nilüfer Turizm.
Erdoğan Cımbız ★★★★★ 6 ay önce
İstanbul Antalya arası otobüs bileti satın aldık. Ailecek seyahat ettik ve hiçbir sorun yaşamadık. Otobüsteki koltukların arası oldukça geniş. İçerisi de ferah ve kaliteli koltuklardı. Beğendik memnun kaldık. Antalya otobüs bileti fiyatları da oldukça uygun. Tavsiye edilir.
Demir Keskin ★★★★★ 7 ay önce
İstanbul Antalya otobüs bileti satın aldık. Yolculuk boyunca hiçbir sorun yaşamadık. Kaliteli, güvenilir ve güzel bir seyahatti. Memnun kaldık. Nilüfer Turizm'e teşekkürler.
Ateş Akcan ★★★★★ 7 ay önce
Antalya en ucuz otobüs biletini Nilüfer Turizm'den satın aldım. Yolculuk boyunca hiçbir sorun yaşamadık. Ailecek konforlu ve rahat bir seyahat oldu. İstanbul Antalya arası otobüs bileti satın almak isteyenlere bu firmayı önereceğim. Teşekkürler.
Gürsel Konur ★★★★☆ 8 ay önce
Antalya otobüs bileti Nilüfer Turizm web sitesinden satın aldım. Hiçbir sorun yaşamadan seyahat ettim. Personeller ve muavinler fazlasıyla güler yüzlüydü.
Ali Ceylan ★★★★☆ 8 ay önce
İstanbul Antalya arası otobüs ararken Nilüfer Turizm'de otobüs bileti buldum. Antalya otobüs biletini ailecek satın aldık ve güzel bir seyahatti. Personeller gerçekten güler yüzlüydü. Muavinler her konuda hizmet verdi. Teşekkürler
Nermin Kiraz ★★★★★ 8 ay önce
Antalya otobüs bileti için bundan sonra ilk tercihim hep Nilüfer Turizm! Gerçekten uzun süredir böyle konforlu seyahat etmiyordum. Otobüsler yeni ve kaliteliydi.
Kaan Kargı ★★★★★ 8 ay önce
Antalya otobüs bileti satın almak için ilk kez tercih ettim. Nilüfer Turizm Antalya otobüs fiyatları hem uygun hem de otobüsler çok konforlu. Kaliteli seyahat için öneririm.
Mehmet Ali Ak ★★★★☆ 8 ay önce
Antalya otobüs bileti satın almak için tercih ettim. İstanbul Antalya en uygun otobüs biletini Nilüfer Turizm sayesinde satın aldım. Hem uygun fiyatlı seyahat edebilmenizi sağlarken hem de konforlu bir yolculuğa imkan sağlıyorlar. Gerçekten başarılıydı.
İbrahim Şenli ★★★★★ 8 ay önce
Bursa Antalya arasında tercih ettiğim firmadır Nilüfer Turizm. Araçta biraz daha fazla film seçeneği olabilirdi. Onun dışında sorun yaşamadım. Tavsiye ederim
Buğra Türkmen ★★★★★ 8 ay önce
Ankara Antalya otobüs biletimi Nilüfer Turizm' den aldım. Otobüs personeli temizliği ve ikramları oldukça yeterliydi memnun kaldım

Türkiye’nin en büyük seyahat sitesi. Daha Çok Bilgi. Keyifli Seyahat.

Profesyonel yöneticileri ve eğitimli personelleri ışığında, 2005 yılından bu yana şehirler arası kara yolu ulaşım sektörünü domine eden Nilüfer Turizm, yolcularına güvenli bir seyahat vadediyor. Yönetim becerileri konusunda eğitimli yönetici kadrosu sayesinde müşteri beklentilerini karşılayan ve yeni taleplere uygun çözümler geliştiren Nilüfer Turizm, teknolojiden aldığı ilhamla pratik bir şekilde otobüs bileti almanızı sağlıyor. Tüm cihazlar üzerinden kolayca satın alabileceğiniz otobüs biletleri, Nilüfer Turizm’in güvenilirliği ve uygun fiyat politikası ile birleştiği günden bu yana müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşıyor. Yolcularına konfor sağlamayı ve güven inşa etmeyi bir ilke ediniyor. “Güvenli Ellerdesiniz” sloganıyla yola çıkan ve sizleri Türkiye’nin birçok noktasına ulaştıran Nilüfer Turizm’i tercih ederek, kaliteden ödün vermeden, güvenle ve ekonomik bir şekilde seyahat edebilirsiniz.