KALİTE POLİTİKAMIZ

Nilüfer Turizm;

'Sınırsız Müşteri Memnuniyeti' sağlamak esası üzerine kurulmuş, "İnnovasyon" niteliğinde bir çok yeniliğe imzasını atmıştır. ''Güvenli Ellerdesiniz'' ilkesiyle; firmamızda güvenin, en önemli unsur olduğunu belirtmiş; Güvenli, konforlu, ekonomik, standart hizmetler üretmeyi ve kalite sistemini mükemmelleştirmeyi bir görev olarak benimsemiştir

Nilüfer Turizm ailesi olarak yolcularımızın memnuniyetini önemsiyor, mutlu bireyler ve mutlu çalışanlar ilkesiyle hareket ediyoruz. Eğitimin hayatımızın her alanında var olması gerektiğine inanıyor, yeni bilgiler eşliğinde değişime ayak uyduruyoruz.

Firmamızın değişen gereklilik ve beklentilerine göre eğitim ihtiyaçlarımızı analiz ederek, gerek kurum içi eğitimcilerimizden gerek dış kaynaklı eğitim firmalarından destek alıyoruz. Firmamızın kurum kültürüne ve çağımızın beklentilerine uygun eğitimler tasarlıyoruz.
İyi ve kaliteli hizmet vermeyi benimseyen firmamızda çalışanlarımızın mesleki ve kişisel gelişimlerini arttırmak amacıyla "İletişim”, “Beden Dili”, “Yolcu Odaklı Hizmet”, “İş Güvenliği”, “İş ve Hizmet Kalitesi”, “Yönetim Becerileri”, “Liderlik”, “konularında eğitimler düzenlenmektedir.


YÖNETİCİLERİMİZ

Özel eğitimciler tarafından "Yönetim Becerileri" konusunda profesyonel destek almaktadırlar.

TÜM PERSONELİMİZ

Özel eğitimciler tarafından " Müşteri Memnuniyeti, İletişim, Toplam Kalite Yönetimi" konularında profesyonel destek almaktadırlar.


KAPTANLARIMIZ

Nilüfer Turizm, Mercedes-Türkiye Firması ile "Emniyetli ve Ekonomik Araç Kullanımı Eğitimi" konusunda işbirliği yapmıştır. Firmanın profesyonel sürüş eğitmenleri tarafından verilen eğitimlerde; araç kontrolü, değişen yol koşullarına göre sürüş teknikleri, araç emniyeti, yol emniyeti, karşılaşılabilecek olası durumlarda araç kontrolü, ekonomik araç kullanımı ve araç bakımı konusunda detaylı bilgiler verilmektedir.