Bursa Bodrum Otobüs Bileti

Türkiye’nin her bir noktasına Nilüfer farkıyla seyahat edin.

Bursa Bodrum otobüs bileti satın almak için artık Nilüfer Turizm’i tercih edebilirsiniz. Sizlere her yerde hizmet vermekte olan firmamız sayesinde Bursa Bodrum arası daha konforlu yolculuklar yapabilirsiniz.

Bursa Bodrum Otobüs Bileti Fiyatı Ne Kadar?

Nilüfer Turizm Bursa Bodrum otobüs bilet fiyatı 320 TL olmaktadır. Uygun fiyatlar ve kampanyalar için web sitemizi tercih edebilirsiniz.

Bursa Bodrum Otobüs ile Kaç Saat Sürer?

Bursa Bodrum otobüs seferi, ortalama 9 saat sürmektedir. Sefer süresi yol ve hava durumuna göre değişiklik gösterebilmektedir.

Bursa Bodrum Otobüs Sefer Saatleri Nedir?

Her gün 07:00 - 11:30 ve 22:30 da Bursa otogarından kalkışlı Bodrum otobüs seferleri firmamız tarafından düzenlenmektedir.

Bursa Bodrum Otobüs Biletini Nasıl Daha Ucuza Alabilirim?

Bursa Bodrum otobüs bileti için Nilüfer Turizm +bilet üyelerine %10 extrabonus para puanı vermektedir. Sizde ücretsiz + bilet üyesi olarak her seyahatinizde extra %10 para puan kazanabilir ve bu sayede biriken puanlarınız ile ücretsiz bedava otobüs bileti kazanabilirsiniz.

Bursa Kalkışlı Seferlerimiz

Bursa İstanbul-Dudullu
349.00TL
Bursa Ankara
450.00TL

Bodrum Varışlı Seferlerimiz

Değerlendirmeler

Değerlendirebilmeniz için Üye Girişi yapmanız gerekmektedir.
Bekir Sugözü ★★★★★ 4 ay önce
İzmir Bodrum arasında çok sık ziyaret etmekteyiz. İzmir Bodrum otobüs biletini en uygun fiyatla veren otobüs firmalarından biri olan Nilüfer Turizm ile bir çok seyahatim oldu hiç bir sorun yaşamadık. Tavsiye ederim.
Samed Kokusuz ★★★★★ 7 ay önce
Bodrum otobüs biletini Nilüfer Turizm'den satın aldık. Tam bir fiyat performans. Hem uygun fiyat hem de kaliteli. Çok memnun kaldık teşekkürler. İstanbul Bodrum otobüs bileti satın almak isteyenlere tavsiye ederim.
Beyza Çakır ★★★★★ 7 ay önce
Ankara bodrum otobüs bileti satın aldık. Uygun fiyatlı Bodrum otobüs bileti satın almış olmamıza rağmen Nilüfer Turizm Bodrum otobüs seferi, diğer firmalara göre çok daha kaliteliydi. Biz çok memnun kaldık teşekkürler.
Oktay Caneli ★★★★☆ 7 ay önce
Bodrum ucuz otobüs bileti Nilüfer Turizm'den satın aldık. Uygun fiyatlı olması şaşırtmasın firma çok kaliteli. Otobüs çok konforlu ve güzeldi. Biz beğendik ve rahat bir şekilde seyahat ettik.
Selim Canan ★★★★☆ 8 ay önce
Bodrum otobüs bileti satın almak isteyenlere tavsiye ederim. Gerçekten iyi bir firma. Sıfır sorun ve tam vaktinde bodruma vardık. Dönüşte de Bodrum otobüs bileti için Nilüfer Turizm tercih edeceğim. HARİKA
Kadir Akar ★★★★☆ 8 ay önce
Bodrum otobüs bileti satın almak için Nilüfer Turizm'i tercih ettim. Firmayla ilk yolcuğumdu ve gerçekten başarılı bir seyahatti. Personeller
AHMET SEVCAN ★★★★★ 8 ay önce
Tatil için gidiş dönüş biletlerimi Nilüfer turizm internet sitesinden aldım hiç bir sorun yaşamadım ayrıca her iki sefer içinde araç kaptanlarına ve personeline teşekkür ederim
Yelda Kurt ★★★★★ 8 ay önce
Ailecek tatile gitmek için otobüs bileti arıyorduk. Nilüfer Turizm'i tercih ettik. Bodrum otobüs biletini çok uygun fiyatlara satın aldık. Uygun fiyatlı Bodrum otobüs bileti almak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Biz ailecek çok memnun kaldık ve hiçbir sorun yaşamadık.
Tuğba Düş ★★★★★ 8 ay önce
Bu sene tatil seyahatlerimi Nilüfer turizm ile yaptım çok memnun kaldım teşekkür ederim.
Arzu Çetin ★★★★★ 8 ay önce
İstanbul Bodrum otobüs biletimi Nilüfer Turizm’ den aldım. Bu sene İstanbul’ dan Bodrum’ abu sene otobüs bileti fiyatları çok arttı maalesef. Nilüfer Turizm’ den otobüs bileti fiyatlarına indirim yapmasını öneririm
MEHMET CAN ÖZTÜRK ★★★★☆ 8 ay önce
OTOBÜS BİLETLERİMİ İNTERNETTEN ALDIM TATİL SEYAHATİMDİ GÜZELDİ SADECE BİRAZ RÖTARLI GİTTİ.
Ayça Erdinç ★★★★★ 8 ay önce
İstanbul’ dan Bodrum’ a tatile gideceğimiz için otobüs bileti araştırıyordum. Bodrum otobüs bileti fiyatları bu sene resmen uçmuş. Nilüfer Turizm bilet fiyatlarında indirim yapmanızı bekliyoruz.
Cengiz Birim ★★★★★ 8 ay önce
Edirne’ den Bodrum’ a seyahatimi Nilüfer Turizm otobüsleri ile gerçekleştirdim. İstanbul otogarında biraz fazla bekledik. Sanırım araçta personel değişimi olmuş. Bunun dışında sorun yaşamadım. Tavsiye ederim. Edirne Bodrum otobüs bilet fiyatı da diğer firmalara göre biraz daha uygun olması tercih sebebim oldu.
Tunç Berk ★★★★★ 8 ay önce
Bursa Bodrum otobüs yolculuğumu Nilüfer Turizm ile yaptım. İzmir' de biraz bekledik ama genel olarak ve fiyat olarak düşündüğümde memnunum
Tanju Yurt ★★★★★ 8 ay önce
İzmir Bodrum arası çok sık seyahat ediyorum. Nilüfer Turizm' i ilk defa kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım tavsiye ederim
AHMET DİNÇ ★★★★★ 9 ay önce
Ayşe Öncü ★★★★★ 9 ay önce
23 Ağustos tarihinde Bodrum' dan İzmir' e seyahat ettim Bodrum' da otobüs biletleri çok pahalı onun için Nilüfer Turizm' i tercih ettim sorunsuz bir seyahat gerçekleştirdim. Bundan sonraki seyahatlerimde de Nilüfer Turizm' i tercih edeceğim

Sıkça Sorulan Sorular

Bursa Bodrum arası otobüsle 538 km'dir. Siz de Nilüfer Turizm'i tercih ederek bu güzergahı en kısa süre içerisinde ve konforlu bir şekilde seyahat edebilirsiniz.
Bursa Bodrum otobüs bileti fiyatı 320 TL'dir. Fiyatlarımız dönemsel olarak değişiklik gösterse de en ucuz Bursa otobüs bileti için Nilüfer Turizm'i tercih edebilirsiniz.
Bursa Bodrum arası otobüsle yaklaşık olarak 9 saat sürmektedir. Ayrıca seferlerimiz yol, trafik akışı ve hava durumuna göre değişiklik göstermektedir. Ancak firmamız sefer kalkış ve bitiş saatlerine uygun hareket etmeye özen göstermekte, yolcularının mağduriyet yaşamasını engellemektedir.

Türkiye’nin en büyük seyahat sitesi. Daha Çok Bilgi. Keyifli Seyahat.

Profesyonel yöneticileri ve eğitimli personelleri ışığında, 2005 yılından bu yana şehirler arası kara yolu ulaşım sektörünü domine eden Nilüfer Turizm, yolcularına güvenli bir seyahat vadediyor. Yönetim becerileri konusunda eğitimli yönetici kadrosu sayesinde müşteri beklentilerini karşılayan ve yeni taleplere uygun çözümler geliştiren Nilüfer Turizm, teknolojiden aldığı ilhamla pratik bir şekilde otobüs bileti almanızı sağlıyor. Tüm cihazlar üzerinden kolayca satın alabileceğiniz otobüs biletleri, Nilüfer Turizm’in güvenilirliği ve uygun fiyat politikası ile birleştiği günden bu yana müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşıyor. Yolcularına konfor sağlamayı ve güven inşa etmeyi bir ilke ediniyor. “Güvenli Ellerdesiniz” sloganıyla yola çıkan ve sizleri Türkiye’nin birçok noktasına ulaştıran Nilüfer Turizm’i tercih ederek, kaliteden ödün vermeden, güvenle ve ekonomik bir şekilde seyahat edebilirsiniz.